W any.cloud dbamy o naszych klientów – dlatego chcemy świadczyć najwyższej jakości wsparcie, które pomoże rozwinąć ich biznes. Chcemy aby Twoja firma działała efektywnie i nieprzerwanie, niezależnie od tego gdzie jesteś. Naszym celem jest dać Ci pewność, że dzięki naszym usługom zwiększysz jakość I wydajność Twojej firmy.

Wsparcie specjalistów

Nasze wsparcie opiera się na zespole ekspertów pomagających rozwiązywać problemy, a nie tylko zgłoszenia. Nasi pracownicy są ekspertami od usług chmurowych, infrastruktury i problemów związanych z systemami operacyjnymi (Microsoft/Mac). Regularnie uczestniczą w szkoleniach zawodowych, dzięki czemu mogą zapewnić ci najlepsze wsparcie oparte na najbardziej aktualnej wiedzy.

RODZAJE SUPPORTU W ANY.CLOUD

Wsparcie on-premise - odwiedzamy Twoje biuro

Możesz zadzwonić do nas w godzinach pracy

Możemy Ci pomóc w online

Możemy Ci pomóc online

Jeśli jesteś naszym klientem, możemy połączyć się z dowolnym komputerem w Twojej firmie. Używamy bezpiecznego oprogramowania, korzystającego z funkcji udostępniania ekranu i pomożemy ci z minimalnym czasem oczekiwania. Chętnie pomożemy przy instalacji programów, ustawianiu drukarek lub w naprawieniu usterek.

Możemy Ci pomóc przez telefon

Jeśli potrzebujesz pomocy przez telefon, nasi technicy są w pełni dostępni każdego dnia. Mogą zdiagnozować większość problemów za pomocą zaledwie kilku pytań i pomóc je rozwiązać przekazując kilka łatwych do wykonania instrukcji. Jeśli więc masz problem, zadzwoń do nas, a my z przyjemnością Ci doradzimy.

Możemy odwiedzić Twoją firmę

Czasami usterka nie może być rozwiązana telefonicznie i może wymagać bezpośredniej wizyty technika w Twojej firmie. Jeśli potrzebujesz wsparcia IT na miejscu, nie stanowi to problemu. Nasz specjalista przyjedzie do Twojej firmy i rozwiąże problemy techniczne, bez względu na to, czy są to drobne prace, czy poważne awarie. Częstotliwość i czas trwania wizyt będą ustalane w zależności od Twoich potrzeb.

Posiadamy biura w 3 krajach

Oferujemy różne usługi w zależności od lokalizacji. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat wsparcia w innych krajach:

Skontaktuj się z nami

Czytaj więcej

Czytaj więcej

FAQ

Pracujemy poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17, wtedy też jesteśmy dostępni by z Toba porozmawiać.

Zadzwoń do nas lub napisz do nas e-mail, a zadbamy o to, aby zarezerwować czas konsultanta IT.

Numer kontaktowy to +22 10 17 713, w godzinach od 9-17 od poniedziałku do piątku.