Relacje z klientami są fundamentem naszej firmy

Relacje z klientami są fundamentem naszej firmy

 

Od początku istnienia any.cloud czyli od 1998 roku, nasi klienci i relacje z klientami były dla nas wszystkim. I nie tylko dla nas jako biznesu, ale głównie ze względu na to, że nasi klienci są dla nas wyjątkowo ważni, jeśli chodzi o nasz rozwój, to kim jesteśmy i, co nie mniej ważne, to co robimy.

Dziś mamy ponad 560 klientów w ponad 20 krajach, w tym w Danii, Czechach, Polsce, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach skandynawskich i Niemczech. Co nas jeszcze bardziej cieszy, to fakt, że więcej niż 1 na 5 klientów jest z nami dłużej niż 10 lat. Wierzymy, że mówi to wiele o zaufaniu i lojalności, które są dwukierunkowe.

Zdajemy sobie sprawę, że outsourcing Twojego IT do zewnętrznej firmy to ogromny krok. To sprawia, że priorytetem i absolutnym numerem 1 jest zawsze zapewnienie komfortu, wynikającego z relacji zaufania – czyli z tego, co nasze rozwiązania dostarczają naszym klientom.

Przykładem takiej relacji jest duńska firma Flügger Farver, która jest klientem any.cloud od ponad 15 lat. Probelmy IT firmy Flügger rozwiązujemy od 2002 r., kiedy to rozpoczęliśmy współpracę projektem migracji z Windows na Mac. Poprzez współpracę z any.coud znaleźli dokładnie takie wsparcie, którego szukali. Zawsze byliśmy specjalistami od komputerów Mac, co było bardzo prawdopodobnym powodem, dla którego wybrali nas jako swojego opiekuna w zakresie IT.

Bettina Karlsson, kierownik ds. Marketingu w firmie Flügger, mówi: „Współpracujemy z any.cloud od wielu lat. Wsparcie, które od nich otrzymujemy, jest zawsze wydajne. Zadania wykonują szybko i zawsze doprowadzają je do końca. any.cloud naprawdę spełnia nasze potrzeby w zakresie wsparcia, więc nigdy nie mieliśmy żadnego powodu, aby szukać lepszej opieki.”

Relacje z klientami w przyszłości 

Nasze relacje z klientami oferują zalety dobrze działającego ekosystemu. Nasi klienci są naszą siłą napędową i motywacją do ciągłego ulepszania i wdrażania nowych rozwiązań, które tworzą wartość dla naszych klientów. To jest to co chcemy podtrzymać i chronić jako podstawę do tego, jak współpracujemy ze wszystkimi naszymi klientami.

Zawsze jednak jest miejsce na ulepszenia i zmiany, co wykorzystujemy, by być jeszcze lepsi w tym co robimy. Zawsze szliśmy w tym kierunku, a najnowszym etapem tej podróży jest dołączenie do naszego zespołu Christiny – naszej Client Success Manager. Wierzymy, że w swojej nowej roli, Christina dzięki twardemu spojrzeniu na any.cloud pomoże wskazać nam, gdzie możemy dokonać istotnych ulepszeń. Jednym z naszych przyszłych działań jest praca nad badaniami satysfakcji klienta ukierunkowanymi na istniejące relacje z klientami. A to tylko jedno z narzędzi, z którymi planujemy pracować, aby mieć najszczęśliwszych i najbardziej zadowolonych klientów na świecie.

Leave a Reply